Hsv-idaarderadeel

Maandag, 25 september 2017

Een vereniging met een rijk verleden! Op de foto is te zien hoe " een van de eerste" besturen werkoverleg voerde vanuit de schouw. Hsv- idaarderadeel maakt zich sterk voor goed en veilig bevisbaar water en wil graag iets doen voor haar leden! De Hengelsportbeurs is daar een voorbeeld van. Trots kunnen we vertellen dat wij, landelijk, in de top tien staan met ons aandeel jeugdleden ( in verhouding veel jeugdleden). Wij denken dat dit oa komt door het fijne viswater rondom Grou. Wij nodigen iedereen uit om gezellig langs te komen en wij vragen ook nadrukkelijk aan iedereen om mee te denken aan het ontwikkelen van nieuwe mogelijkheden om de de bevisbaarheid te vergroten! Onder het genot van hapje en drankje en de diverse standhouders willen we graag samen nadenken over een bloeiende toekomst voor de sportvisserij! Namens het bestuur!